szeptember 26, 2011

A Denveri Nemzetközi Repülőtér illuminátus szimbolikája

Nem Makovecz, de szintén háttérhatalmi szimbolika.
Olajos Tibor fordítása az olasz "Ég és Föld között" blogról


Az új denveri repülőteret 1995-ben építették fel.
Igen költséges és ambiciózus beruházás volt, 137 m2 kilométer területen, és több mint 4,5 milliárd akkori dollár költséggel. 
Az elhelyezkedése nem a legalkalmasabb, mert igen szeles a terület.
A komplexum nagy része kihasználatlan. Denvert a város méretéhez képest sokkal nagyobb kapacitású reptérrel, kifutópályákkal látták el.
Már a repülőtér alaprajza is igen különös, mivel egy horogkeresztet formáz:

A főbejáratnál egy márvány emléktábla szabadkőműves szimbólumokkal, körző és derékszög:




Ez csak néhány furcsaság, ami már egyedülállóvá teszik ezt az épületet, de az igazi érdekesség belül található, több képzőművészeti alkotásban, melyeknek a termeket kellene díszíteniük.

 Leo Tanguma művének címe: "The Children of the World Dream of Peace",
 a háború pusztításait és a béke és testvériség jövőjébe vetett reményt akarja ábrázolni.
Valójában ezek  falfestmények sokkal inkább nyugtalanítóak, ez az érzés tölt el sok látogatót, akik szemlélik.
Négy részből áll a kompozíció:
Az első jelenetben egy furcsa ceremóniát láthatunk:

Három koporsóban három  női alak van elhelyezve, egy amerikában született, egy nyugati jellegzetességeket hordozó kislány,  és egy színesbőrű nő, őket hat gyerek veszi körül és különböző állatok.
A csoport hátterében egy lángokban álló város, és a rombolás, kilátástalanság jelenik meg.
A szőke kislány a koporsóban Dávid csillagot visel a ruháján és egy keresztény Bibliát tart a kezében.
A nyugati zsidó keresztény hagyományt jeleníti meg, ahogy a másik két nő, az afrikai és gyarmatosítás előtti Amerikát szimbolizálja,
A koporsók mögött egy lány egy táblát tart a kezében, melyen az ötödik nap alkonyata látható, mely a Maja hagyományok szerint az a pillanat, amikor bolygó szintű kataklizmák kezdődnek, mely eseményt a Maják 2012 várták. 
A második jelenetben egy rémísztő külsejű alak tűnik fel, egy deformált katona aki egy fehér galambot öl meg, (nagyobb képek az eredeti linken)
A háttér egy elpusztított várost jelenít meg, egy asszonyt aki halott gyermekét tartja a kezében, és gyerekeket akik a romokon pihennek.

A harmadik részben megváltozik a kép.
Örömünnepet tartó gyerekek, akik a föld népeit képviselik és a fegyvereket középre hordják, ahol egy árja kinézetű és német ruházatot viselő gyerek szétrombolja.



Az előző jelenet katonája immár élet nélkül fekszik, egy csoport gyerektől megtaposva.  Még egy érdekes részlet, a német gyerek, akinek a feladata a fegyverek tönkretétele, határozottan ökölbe szorított kezet mutat fel.


Végül az utolsó jelenetben, a gyerekek az állatokkal együtt egy varázsló,  (guru, szent ) elé futnak, aki egy szent rítust mutat be, az új korszakot szimbolizálva ami elkezdődött.

Ahogy látni lehet, ezek a falfestmények be akarják mutatni a háború rombolását, és egy új világ reményét, mely a gyermekek ártatlanságában  és egy új lelkiségben  is tükröződik.
Az viszont aki érdeklődik az ún. „Új Világrend” szószólóinak kedves témák iránt, felismeri mindazt a szimbolikát, melyet propagálnak, és itt ennyire nyilvánvaló és nyugtalanító módon jelenül meg.

Az Új Világrend egy hosszú távú program a hatalmi elit részéről, és lényegében egy „egyesült”  világról szól, melyben a felvilágosult (illuminati) szakértők kasztja magára veszi a felelősséget, hogy nagy bölcsességgel vezesse a népet, akik immár túlléptek a korábbi nemzeti megosztottságokon.
Egy olyan világ, ahol a „globális problémákra”  „globális”  megoldásokat adnak.
Az ENSZ már az ő találmányuk, ennek a tervnek a hídfője. Számos ezoterikus rend, köztük a szabadkőművesek dolgozik ezen a terven, immár nem is titokban tartva.

Az így elért béke azonban  kemény felfordulások korszaka után következik, próbák után, melyeket az emberiségnek át kell élnie, mielőtt megismerheti a béke és a megújult szellemiség új korszakát.
A nemzeti államok lefegyverzése így szükséges átmenet lesz e cél elérése érdekében.
Mindezek az aspektusok megjelennek a Denveri repülőtéren és az is figyelemre méltó, hogy éppen a német gyermek semmisíti meg a fegyvereket.
A vasököl pedig nagyon világosan jelzi a világnak azt a módot, ahogy az elit fenn akarja tartani a rendet ebben az új korszakban.

Végül a New Age szellemisége, ami feltűnik az végső jelenetben, alapvető része ennek a tervnek, egy minden hagyománnyal szemben álló szellemiségi, ami mindmáig áthatja a hatalom felső szintjeit.
A Denveri repülőtér falfestményei tehát nyilvánvaló módon lefestik ennek az Új Világrendnek a tervét, és az elérési módját.
Egy nyitott könyv, melyet bárki olvashat, aki megismeri ennek az elitnek a nyelvét.

Itt pedig a 12 méteres fakó ló, mely a reptér bejáratát őrzi, melyben sokan az Apokalipszis negyedik, a Halál lovát vélik felfedezni:







7 megjegyzés:

G. Balazs írta...

Jartam ott tavaly telen, de elkerulte a figyelmemet a kepsor. Alaposan megnezve, egyertelmu a szimbolikaja. Gratulalok az uj "fogashoz"!

Névtelen írta...

Makovecznek köze nem volt soha az illuminatusokhoz, annyi baromságot összehordtál róla, h már se erőm se kedvem mindent cáfolni, de nézz utána jobban, ne terjessz hazugságokat...

Bobkó Csaba írta...

Pedig jobb, ha erőt gyűjtesz a cáfolathoz, mert enélkül komolytalan a hozzászólásod. Szerinted a szárnyas piramisait a magyar népművészetből vette?

Batkaman írta...

http://amindenit.blog.hu/2012/02/10/a_denver_airport_koruli_osszeeskuves_elmelet_leleplezese

Hogy fény gyúljon!

Bobkó Csaba írta...

Köszönöm. Előre kell bocsátanom, hogy a bejegyzés nem az én művem, hanem barátilag rámtukmálták. Nem Makovecz-téma, de azt jelzi, hogy világszerte igyekszenek különféle praktikus célú létesítményeket monumentális okkult szimbólumok hordozófelületeként alkalmazni, nálunk e téren a legmesszebbre makovecz ment, világszerte az egyik legismertebb példa a denveri repülőtér.
Ami a leleplezés leleplezését illeti, teljesen szokványos konformista duma, ez a blog nyilván azt is röhejes konteónak nevezné, hogy a WTC-t nem egy tucat tevepásztor rombolta le, hanem az izraeli titkosszolgálatok...
Az ilyenekre nem vesztegetném a szót.

Ez a fénygyújtás egyébként a gnosztikus-vakoló illuminátusok jelszava. Gyanús vagy te nekem!!! :-)

Batkaman írta...

:-D

A legjobb, ha el tud menni az ember ilyen helyekre, és Úgy tapasztalni.
Az "aki ott járt azt mondta" kezdetű mondatok mindig gyanúsak.
Nyilván aki a leleplezésről írt, szkeptikus az ilyesfajta ügyeket illetően, de elég jól sikerült összeszednie az egyértelmű cáfolatokat.
No meg persze van olyan aminek utána lehetne járni.
Talán ez a legjobb megoldás, ha magunk járunk a dolgok végére (pl: a festők magyarázatai munkájukról...).
Ami még fontos ebben az írásban, hogy elég jól rávilágít a szabadkőművesek rendjére, miszerint nem egy zsidó világrend képviselői, hanem egy fajtól, vallástól, kaszttól független közösség.
Az Illuminátusok már más téma, ha jól tudom ők ebből a "szervezetből" váltak ki, és nem ennyire ártatlan a ténykedésük.
De nem vagyok szakavatott a témában, csak jelezni szerettem volna, nem minden az aminek látszik, és ha azt mutatják nekünk amit látni szeretnénk, mert az illik a gondolkodásunkba, akkor nem kérdőjelezzük meg azt, hanem elfogadjuk.
Célszerű előbb mindig hátra lépni egy lépést, a kijelentésektől elvonatkoztatva, vizsgálni a leírtakat, és csak akkor elfogadni azt, ha nem ébred kétség!
Persze, ha szemkötőt hordunk, még így is eshetünk hibába.

Üdv: B

Névtelen írta...

Ezen a webcímen egy régész és műgyüjtő felhasználói lapja található:

http://www.kepafalon.hu/muvesz.php?mid=4564

Érdemes elovasni a 2012. augusztus 14.-ei blogbejegyzését, mely az Ómen 2. címet viseli. Azután kattintsatok a "Felhasználó fotógalériájának megtekintése" - menüpontra. Ott érdekes megjegyzések olvashatók a fényképekhez mellékelve, a Denveri nemzetközi Repülőtér festményeiről.

Tihamérffy