szeptember 27, 2011

Meghalt Makovecz Imre

Hátborzongató gondolat, hogy vajon olyan-e az ember helye a Mélység és a Magasság között, ahogy ő képzelte és olyan-e a túlvilági "szereposztás", ahogy azt műveivel szimbolizálni igyekezett.

Halálakor természetesen neki is azt kívánom, amit ilyenkor mindenkinek illik, hogy "Nyugodjon békében!"
Csakhogy nem lenne őszinte részemről az "Ördögűző" blogon, miután itt idéztem az elhunyt gondolatait a Sötétségről, mely neki "legalább" olyan fontos, mint a fény, nem feltenni a kérdést, hogy vajon megadatik-e a lelkének ez a nyugalom. 

Az élők részére most ez a gyász ideje. Annak leteltével folytassuk a már lezárult életmű értékelését.

Addig a blog más ördögűzési témákkal folytatódhat, a legutóbbi bejegyzés a denveri repülőtérről még a halálhír előtt született.

8 megjegyzés:

Bobkó Csaba írta...

Ilyen megjegyzéshez illik bemutatkozni. Én megtettem.

Névtelen írta...

Mi köze a denveri repülőtérnek Makovecz Imre életművéhez és tragikus halálához?!!!!

Névtelen írta...

Kedves Csaba! Az aktualitás okán megnéztem a tévében a halála apropóján levetített múlt évi Maki-interjút, s végig uazt éreztem vele kapcsiban, mint korábban is mindig, h állandóan hatalmaskodik, sose néz a szemedbe, s egyáltalán a sötétséget, mind értelmileg, mind lelkileg. A legfeltűnőbb elszólása a "nagy kercsinek" az volt, mikor Istennel való kapcsolatáról azt mondta, az "csend, de szerencsére ott vannak a jó barátai, akikkel kommunikál." Nos, asszem ez mindent elmond.
Így kerültem a blogodra, amit gyorsan végig is olvastam! Magam is mindig ezt éreztem vele kapcsiban, ráadásul vmi elképesztő h micsoda eretnekségeket dumált az említett interjúban is a kercsiséggel kapcsiban:( Köszönöm a sok munkád és az éleslátásod!
Egyúttal a figyelmedbe ajánlanék egy kezdeményezést, amivel szemben most már nem vok olyan gyanútlan. http://www.koronakilato.hu/ Kérlek, nézd meg és írd meg a véleményed róla! Ti.tiszta kezdeményezésnek tűnik, de több szem mégiscsak többet lát. S bár bagoly alak nem rajzolódik ki a tervrajzon, de hátha Te avatott szemmel olyasmit is észreveszel, amit én nem:) Előre is köszi! FB

tesz-vesz írta...

igen, most már én is egyértelműen látom makovecz becstelenségét, korábban megmondom őszintén sohase tartottam nagy egyéniségnek, és a szövegeit is semmitmondónak találtam, mindig is gyanús volt a sötét bőre, talán a bahamákon égett le az arca?

Kim Yoo-ra írta...

Igen, meghalt, szegeny. Remelem mindenki tisztaban lesz vele, hogy milyen jo ember volt. Az eredeti szabadkomuves nezeteket vallotta, nem a mai elkeresztenyesitett es elzsidositott szabadkomuves paholyok tagja volt.
Erosen anticionista volt es antiszemita is.
Jo lenne ha nem gyalaznad folyamatosan meg halala utan is. Iszonyat gonosz vagy, egy undorito mocsok, szegyelld magad.
Amugy mennyi reptilian gen van benned, csak felzsido vagy? Vagy olyanforma reptilian hibrid vagy, aki nem zsido, mert van ilyen is...
Rossz rad nezni is...

Bobkó Csaba írta...

Gonosz vagyok? Ti nem a Gonosz hívei vagytok? :-)
Nagyon örülök, hogy megjelentél itt (festegettelek is a falra jó sokáig, az igaz...) Szóval megerősíted, hogy te, mint sátánista tiszteled Makovecz életművét és elismered őt közétek tartozónak?

Kim Yoo-ra írta...

Nem érted az egészet, - vagy érted jól, csak úgy teszel, mint aki nem érti - és talán nem láttad a másik blogodon a kommentjeimet, és ezeket az oldalakat sem :

http://www.exposinghun.heliohost.org/

Sátán NEM gonosz. Nem az emberiség ellensége. Ő a sumér agyagtáblákról is ismert, ENKI. (Ea). Sátán és a "démonok" valójában az Aldebaran rendszerből érkezett nordikus árja földönkívüliek, magas tudatszintű, nagyon fejlett spritiuális "istenemberek". Kb. 500 000 évvel ezelőtt érkeztek a Földre civilizációkat létrehozni, és genetikai kísérletekkel megteremtették a mai embert.
A zsidók nem tőlük származnak, bennük a nordikus árják ősi ellenségeinek, a reptiliánoknak a génjei vannak. A reptiliánok azok, akik valójában állnak az Illumináti, és az egész háttérhatalom mögött. Több ezer évvel ezelőtt megszállták a földet és kiválasztottak maguknak a zsidókat, és közülük is a zsidó elit vérvonalat, ami ma nem más, mint az Illumináti 13 reptilián hibrid vérvonala, ők Jákob fiainak leszármazottai.

Kim Yoo-ra írta...

A nácizmusról

http://spiritsoferidu.files.wordpress.com/2012/08/a-harmadik-birodalom-666.pdf

A sátánizmusról:

http://magyarjos.heliohost.org/

Nem vagyok hajlandó vitatkozni senkivel amúgy, amíg a fenti weboldalakon található összes bizonyítékot, írást, leleplezést el nem olvassa.

Aki nem felnőtt, gondolkodó, értelmes ember módjára viselkedik, és előítéletmentesen nem vizsgál meg mindent, ahogy én is tettem rég, csak hajtogatja a zsidó oktatás és média által beléje sulykolt hazugságokat, az nem szólhat semmit.