Sajnos beigazolódott rossz sejtelmem, amit korábbi, "A Menóra leigázza a Kettőskeresztet - "Magyarország arculata" a milánói Expón" című bejegyzésemben írtam: "A Sárkány-Ertsey terv második helyezése nem jelenti azt, hogy a megépítendő magyar pavilonra nem kerülhetnek óriási menórák, mert Szőcs Géza a sajtótájékoztatón jelezte, hogy az építtető nem köteles az első helyezett koncepciót megvalósítani..." A magasságos kormányzati zsűri épp így döntött, tehát hazánkat a gigantikus kék menórák képviselik majd a jövő évi világkiállításon:
Építészfórum.hu: Expo 2015 Milánó - Sárkány Sándor és Ertsey Attila terve valósul meg
A projekt (minimális makoveczizmus-ismeretek alapján is) félreérthetetlen judaista-okkultista és magyarellenes szimbolikáját részletesen elemeztem a múltkori bejegyzésben, ezért most csak azt ismétlem meg, hogy az ágak rövidebbre nyesése ellenére a sámándobon továbbra is eltéveszthetetlenül szögletes menórát látunk, a judaizmus hagyományában pedig egyértelműen lehet a menóra szögletes, bár gyakoribb az ívelt karokkal való ábrázolás:
"Ez az életfa, amely a sámándobokon szerepel, úgy is szerepel, hogy hét ága van, mint a zsidók Menórájának, de lefelé is ugyanúgy hétágú." (Makovecz Imre, Magyarország Sevillában c. világkiállítási kalauz)Amikor a Makovecz-iskola tagjai "magyar" világkiállítási pavilont terveznek, a menóra kihagyhatatlan kellék számukra. Már a "híres" és még Makovecz által "megálmodott" sevillai pavilon sem maradhatott menóra nélkül. A filoszemita vakolómester és munkatársai megható, bensőséges lelki viszonyt ápoltak ezzel a menórával, melynek a magyar pavilon feletti judaista felségjogot kellett jelképeznie, mintegy hatalmi bélyegként, hasonlóan, ahogy késő-árpádkori királyaink állami pénzérméire héber betűket raktak a pénzverdét (és más állami jövedelmeket) gebinbe vevő zsidó bérlők:
Makovecz Imre: Augusztus 20-án a legmagasabb pontra fölszereltek egy hétágú gyertyatartó- vagy életfa-formát – mindegy, az ugyanaz -, arra mindenki ráakasztotta a maga nemzeti színű szalagját a saját nevével, és azt a legmagasabb pontra fölrakták. Este a toronydarukat mindig úgy kellett hagyni szabadon, hogy a szél el tudja forgatni őket, nehogy felboruljanak. A szomszéd osztrákok ugyanúgy kioldották éjszakára a darujukat, és tényleg jött valami szél, és az osztrák daru szépen tönkreverte a magyarok életfáját. Ez nagyon mélyen sértette a magyarok önérzetét, még akkor is, ha nyilvánvaló véletlenről volt szó.
Siklósi József: A spanyol darus tört magyarsággal, hát azzal az 5-6 szóval, amit tudott, azt mondta, hogy semmit ne aggódjunk, ezt ő megoldja, és a saját darujának a legtetejére tűzte ki ezt a felszalagozott fát egészen addig, amíg az osztrákok daruja veszélyeztette volna. És amikor az osztrákok lebontották a darujukat, csak akkor került vissza az eredeti helyére. Amikor a toronycsúcsok beállítása miatt végleg le kellett venni, akkor a munkások bevitték a házba, és az egész végig ott volt. December 13-án, mielőtt a házátadás megvolt, az építésvezető kinekkinek ünnepélyesen visszaadta a szalagját, és azt mindenki hazavitte.
Makovecz Imre: A szemérmes nacionalizmusnak ezek olyan finom történetei, amelyeket szerintem az európai országokban tanítani kellene. Mert, hogy hogyan működik a nacionalizmus, arról ennek a mocskos bagázsnak, amelyik itt Budapesten szennyezi a levegőt, szennyezi az emberi lelkeket, halvány fogalma sincs. Nem tudja, hogy a valóságban az a nacionalizmus, amely minden nemzetet érint, a zsidótól a skótig, hogy ez a finom érzelem, amelyik nem családi, nem baráti, nem kötődik tulajdonképpen, szinte azt lehetne mondani, senkihez, hanem csak mint a levegő vagy mint a fény van jelen az emberekben, hogy ennek milyen finom a dramaturgiája, mennyire sérthető és mennyire meg kell védeni. Pont ez az a nacionalizmus, amelyiket a jelenlegi hisztérikus magyar tömegkommunikáció és pártpolitika politizál túl, szennyez be, mocskol be, pont ezt a legfinomabb, alig érinthető réteget, ami olyan, mint egy virág. Az idegen daruval történt ledöntés azonnal freudi alapon értelmeződik. És ami az én számomra fontos ebben a történetben, az az, hogy ezt végig milyen finoman és minden agresszió nélkül voltak képesek fönntartani, tehát ezt a kis jelet, ezt a menórát hogy őrizték addig, amíg végül szétosztották egymás között, és eltűnt a szemek elől, és mindenki hazavitte, és nálam is itt van egy szalag formájában. Ez a legfontosabb, ez az, ami az építés történetében is a legfontosabb, tulajdonképpen ez a nagyon finom érzelem.
(A TÖRTÉNET, AMELYÉRT ÉLNI ÉRDEMES - Beszélgetés 1992. május 13-án Makovecz Imrével és építész munkatársaival, Országépítő, 92-2 szám)(Vakolecz-Bafomecz Mester kicsit óvatlanul kifecsegte a menóra iránti vonzalmát, de annyira még volt óvatos, hogy nem nevezte meg, kiket tart "Budapesten levegőt szennyező mocskos bagázsnak". A logika törvényei és a makoveczi életmű judaizmussal-kabbalával zsúfolt szimbolizmusa ismeretében arra következtethetünk, hogy a menórás honfoglalás ellenfeleire gondolt.)
Elszomorító, de már nem tud meglepetést okozni, hogy az álhazafias-álszabadságharcos retorika felszíne alatt olyan kormányzati értékrend rejlik, melynek alapján a menórás "magyar" pavilon-terv győzelemre volt ítélve. Mellesleg simán származhat az álhazafias retorika receptje is az ország urának izraeli választási szakértőitől, a Finkelstein-Birnbaum csapattól. Előző bejegyzésünk témájához is kapcsolódunk itt, mert ahogy Ertsey Mestere, Makovecz "a kereszténység androgyn gondolatának" hazudta Jézust, úgy a Makoveczet szimbolikusan udvari építészévé tevő Orbán Viktor udvari politikai stratégája és mágusa, a Likudos Arthur J. Finkelstein is egy "Conchita Wurst", aki egy másik homoszexuális férfival "házasodott össze". A cinikus politikatechnológus és mágus arról ismert (mint a rossz pénz) a szakmában, hogy homoszexuális zsidó létére (ál)konzervatív amerikai politikus-ügyfelei választási kampányait nemegyszer antiszemita és homokosellenes retorikai elemekkel dobta fel...
Ehhez képest megmosolyogtató, ahogy a Cink.hu, a 444.hu és az Index liberális (zsiderális) hármasának beszámolói és főleg "libsi" hozzászólóik a projektet rutinjuknak megfelelően a mucsai szittya-magyarkodás röhejes díszpéldányaként hordják le a sárga földig:
Cink.hu: Kozmikus sámánszörnyet küldünk a világkiállításra
444.hu: A bepapírozott Kerényi Imre lázálmát formázó burgonyaépületet küldjük a milánói világkiállításra
Index: Ilyen lesz a 2015-ös világkiállítás magyar pavilonja. A Flintstone család valamelyik járművére, vacsorájának maradékára vagy gigantikus súlyzójára emlékeztet-e jobban?
A "goj"gyűlölő társaság többségének (köztük a hangadókhoz igazodó öngyűlölő magyaroknak) bizonyára fogalma sincs róla, hogy ez a fajta ezotérikus giccs-látványvilág, melyre a gúnyos hasonlatok nem kis része valóban találó, olyannyira nem az általuk pocskondiázott magyar hagyományokban gyökerezik, még giccsként sem, hogy echte judaista-kabbalista szimbolika hordozója a szélsőségesen filoszemita Makovecz-iskola köreiből, melynek műveiben hemzseg ez a judaista szimbolizmus. A Mű egyetlen autentikus magyar jelkép-eleme a kettős kereszt, azonban a múltkori bejegyzésben kifejtettem (pl. a kuruc.info cikke nyomán is), hogy ez a magyarság-jelkép egy magyarellenes fekete mágia, megátkozás keretében került fejjel lefelé fordítva a diadalmas menóra talpa alá.
A szóbanforgó oldalak szerkesztőinek szerintem nem kell bemutatni, hogy néz ki a menóra, egyikük még linkelte is Ördögűzőmet, ők valószínűleg a szemkiütően judaista jelképvilágról és a zsidó szakemberek általi álmagyar-gnosztikus csomagolásáról való figyelemelterelésként magyaroznak. Talán összekacsintva a tervek készítőivel és a legzsidóbb tervet elfogadó zsűriben ülő támogatóikkal. A kabbalista dialektika jegyében cirkuszi előadásként jól "megtámadva", gúnyolva őket...
Lehet, hogy Izrael pavilonján lesz a Szentkorona és a Turul??? :-)
Előző bejegyzés a témában:
A Menóra leigázza a Kettőskeresztet - "Magyarország arculata" a milánói Expón
Következő bejegyzés a témában: Marranó Mágusok a Milánói "Magyar" Menóra mögött
13 megjegyzés:
Senki sem arról beszél, milyen szimbolika látszik a "sámándobon", de ha ez felmerül, akkor olyan, mintha nem látnának a szemüktől, a lefelé fordított kettőskereszt egyértelmű szimbóluma fel sem tűnik senkinek. Vagy a menora.Ehelyett életfáról beszélnek, sőt, a papgáborista agymosottak azt állítják, hogy a zs-k is "tőlünk" szkíta-hun-szittya-sumér magyaroktól lopták a menórát és a hatágú csillagot is, amik persze "ősi magyar szimbólumok". Ilyen képekre hivatkoznak: http://xfree.hu/kep_show.tvn?kid=47733&aid=162804&htr=1 vagy: http://kuruc.info/galeriaN/hir/jessze_oltar_12_480_2.jpg Ezt nevezem dialektikának! Ügyes!
Rákeresve a kulcsszavakra, egyetlen régi k.infós cikktől eltekintve, egyedül a te írásaid jönnek fel figyelmeztetésül! A magyar naív, nem veszi észre a zs-t, vagy elhiszi, ha egy valóban nemzeti érdekeket képviselni próbáló emberre, akit el akarnak kasználni, zs-t kiáltanak.
Az első linken a csodaszarvasagancs-menóráról egész képsorozat van, tele pentagramokkal és hexagramokkal... :-) Valóban ordítóan átverés, de a hipnotizáltaknak nem tűnik fel. A Jesszefája szép jelkép és nem gondolom, hogy a gnosztikus hülyítők jogosan magyaráznak bele bátrmit, de ha mégis igen, nem meglepetés az sem. Mindig volt marranizmus, a katár vidéken is katedrálisépítő kőművesek lettek a katárokból, pedig elvileg tagadták a templomépületek szükségességét. Ezért van tele nem egy katedrális penta- és hexagramokkal... Persze sok helyen azok is más eredetű és jelentésű jelképek. A lényeg, hogy Makovecz nyjltan elismerte a menóra iránti rajongását. A mostani dizájn tervezői közül tudtommal Ertsey zs és a kiválasztó zsűri főnöke, Szőcs Géza is az. Egy francia lap szerint Szőcs nagyfőnöke is...
az elso abra Magyar Adorján illusztráció, ot meg a teozofus-gnosztikus Fidus inspiralta.
z
http://mandiner.blog.hu/2014/05/27/sulyzo_hot_dog_balnatetem_mi_lesz_az_uj_expo_magyar_epuletevel
http://444.hu/2014/05/27/az-ertelmisegi-elit-elsonek-a-gotikat-is-barbarsagnak-tartotta/
http://444.hu/2014/05/27/on-melyik-palyamuvet-kuldte-volna-milanoba/
Érdekes, hogy a ballib kritikusok úgy próbálják bírálni, mint valami mucsai szittya-hun-sámán hülyeséget. Valahogy nem veszik észre a kendőzetlen szimbolikát, senki sem teszi fel a kérdést, mik azok a kriksz-krakszok a "sámándobon". Szerintem tudatosan teszik, nehogy valakinek eszébe jusson, hogy zs-k alkotása ez is, meg akik elfogadták, azok is azok, és hogy tűpontos gnosztikus szimbólukokat visel.
Teljesen egyértelmű, én itt harsogom, amit észreveszek, ti harsogjátok tovább. Persze, hogy a libsii propagandisták felismerik a menórát, a nagy szittyázással védelmi reakcióra kényszerítik a tudatlan hazafiakat, ezzel elérik, amit akartak, hogy a magyar közvélemény hazafias rétege magáénak érezze a menórát.
Már mások is észrevették, hehe
http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=7374&c_start=0
Már mások is észrevették, hehe
http://magyarnemzetikormany.com/pi-klub/news.php?readmore=7374&c_start=0
És milyen intelligens kommentelőik vannak... :-) P. Imre többször vett már át tőlem komplett bejegyzést, néha sikerült név nélkül is kitenni, örülök, ha utánközölnek, de azért jelezhetnék... :-)
A menóra tényleg ősmagyar jelkép amit a kánaánitáktól elvéve a zsidók kisajátítottak maguknak. Maga az összetett szó is nyilvánvalóan magyar eredetű: mén-óra vagyis táltos-óra arra utalva hogy az ember adott időben megtáltosodásra képes. Maga a jelkép a Tejút galaxis centrumára - belső központi ág - valamint az azt körülölelő 6 spirálkarra utal. Jelezve hogy a megtáltosodást kiváltó "erő/kisugárzás" a TE/l/J/es/ÚT galaxis felől annak centrumából jön.
Mivel ezen jelképet a zsidók mára teljesen kisajátították maguknak ma már valóban nem szerencsés direktben magyar jelképként szerepeltetni. A jelképek maguk azonban semmiről sem tehetnek - viszont azok kisajátítói, lejárató célzattal megjelenítői annál inkább. Ők a valódi Teremtés ál-teremtő megcsúfolói, kerékkötői.
Épülhet a menóra: Index: "Aláírták a sámándob-szerződést"
http://index.hu/kultur/2014/09/17/alairtak_a_samandob-szerzodest/
Hanukagyújtás a nyugatinál: Csupa szögletes menóraábrázolás a képeken: http://cink.hu/ilyen-volt-a-varos-folott-lebegni-egy-duhos-rabbival-1673992465
A milánói pavilon kapcsán a kurucinfó cikke alatt több tudatlan hazafi nem hitte el, hogy a menóra lehet szögletes...
Index: Sámándob helyett mutyiszerződés http://index.hu/kultur/2015/04/23/samandob_milano_vilagkiallitas/
Következetesen lesámánozzák a menórát, de szép a judaista-kabbalista szinmbolikát benyomó tervezők és az ezt pártfogoló Szőcs összemarakodása is a pénzen, szép a tipikus lenyúlósdi, és szép a szefirotikus szimbolika a tervben.
Megjegyzés küldése