Korábbi bejegyzések a témában:
A menórás magyar világkiállítási pavilon ügye keltett néhány cikket a magyar médiumokban, de ezek zöme meg sem említi a judaista szimbolikát, illetve következetesen "ősmagyarkodónak" hazudva támadja a tervezett építmény jelképeit. A többség a teljesen érdektelen kérdésre koncentrál, hogy miért nem az első helyezett pályaművet építik meg. Az első helyezett "malom"-terv nem magyarellenes szimbolikájú, de a modern építészszakma általános tévútját, alkalmatlanságát ez is jól kifejezi. A menórák jelenlétét egyelőre csak egy-két radikális jobboldali médium veti fel, pl. a kurucinfó cikke: Korai volt az öröm: a zsidó Szőcs Géza szembeköpött mindenkit: a szavazás és a korábbi döntés ellenére mégis a "menórás" pavilont építik fel Milánóban
A pályázaton elért helyezések ügye a judaista jelképek magyarnak álcázása botrányához képest teljesen álprobléma, hiszen Szőcs Géza már a pályázat eredményhirdetésekor jó előre jelezte, hogy nem köti őket a helyezések rangsora:
Index, Szőcs Géza: A hetes nyert. Ja nem, az ötös (2014.01.15):
"Egyébként nem biztos, hogy éppen ezen tervek egyike épül majd fel Milánóban. Szőcs Géza, aki rövid államtitkári munkáját a magyarság genetikai vizsgálatának és az Andrássy út konflisközlekedésének szentelte, „látvány-ötletpályázatot” hirdetett. Azaz a terveket megveszik, és aztán majd egy nem definiált „szakmai zsűri” dönt, hogy végül mi valósul meg. Elmondása szerint fontos szempont lesz, hogy kijöjjenek a projektre rendelkezésre álló 2,5 milliárdból."
"Én kérem ott se voltam!"
Nyilván összefügg a gyorsan növekvő botránnyal, hogy a Tilos rádió tervezett műsora készítői előtt a menórás terv legközismertebb tervezője, az építész, Ertsey Attila elég bizarr módon ELHATÁROLÓDOTT saját tervétől, megtagadta azt:
skicc - Építészet, urbanisztika és köztéri művészet kéthetente kedden a Tilosban! (május 27):
"Ezek után, természetesen szerettük volna megszólaltatni a másik felet is. Mivel Ertsey Attila neve építészek között jól ismert, elsőként őt hívtuk telefonon. Elsőre ő is nyitott volt a felkérésünkre, azonban hamar kiderült, hogy nem a megfelelő embert kerestük. Miután leraktuk a telefont, már csörgött is a visszahívás, amiben Attila elmondta, hogy a pályázat nem az ő szellemi terméke, az életművében ez nem mint saját alkotásként szerepel. A pályamunka szellemi alkotója Sárkány Sándor, így ő csupán mint a megvalósításért felelős építész. Sárkány Sándort is telefonon kerestük, a telefonban elsőre nem zárkózott el nyilvánosságtól, azonban időt kért, hogy tájékozódjon. Hamarosan azonban újból csörgött a telefon amiben azt az információt kaptuk, hogy jelenleg az alkotók nem, kivéve Szőcs Géza nyilatkozhat a pályaműről."Szarnak, bajnak nincs gazdája, de ezek után felmerül a kérdés, hogy ki is ez a Sárkány Sándor? Az Expo-részvételünk, illetve nemzeti pavilonunk hivatalos honlapján szerencsére szerepel a tervezők szakmai önéletrajza, Ertseyvel most ne töltsünk sok időt, róla már korábban volt szó (az egyik ismertebb Makovecz-tanítvány), ideje a két másikra koncentrálni. Az egyből beugrik az arcképek láttán, hogy a menórára "hasonlító" jel nem lehetett ismeretlen a főtervezők kulturális hátországában, a gyökereik a "lefelé is ugyanúgy hétágú" menóra alsó ágai közé nyúlhatnak...
A siker záloga: éberség, stréberség, stb.
"A 2015. évi Milánói Világkiállítás magyar pavilonja és tervezői csapata": első három képe elmehetne egy "Ki kicsoda Judapesten"-kiadvány címlapi reklámfotójának is:
Sárkány Sándor, projektvezető – vezető kreatív tervező:
Ahogy a rutinos borkóstolók a bor ízeit egyéb jellegzetes ízekhez hasonlítva írják le, az agyunk zsidófelismerő programja is úgy működik, hogy ismert zsidó személyiségekhez való hasonlóságot jelez. Sárkány Sándor egy nagyon erős alaptípus képviselője, "markernek" nem kell jobb Kornis Mihály SZDSZ-es írónál, akinek a hírhedt vallomást köszönhetjük: "Mi sokkal jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket!"
Ertsey Attila például György Péterre hasonlít. Érdekes, hogy Herczeg Ágnes is György Péterre és mondjuk Woody Allenre hasonlít... Nálam rutinosabb konesszerek nyilván kapásból mondanak pár nőnemű markert is, esetleg a most "üldözött" Ökotárs Alapítvány volt igazgatója és főtanácsadója, Foltányi Zsuzsa egykori LMP-s képviselőjelölt (alapítványi helytartóként a homoszexuális felforgatás és a cigányszeparatizmus támogatója) ugrik be.
A főtervezői arcok láttán be kéne szüntetni a bozótharcot a kurucinfó cikke alatti vitában a magányos gnosztikus partizánok részéről, hogy az a menóra igenis ősi szittya életfa...
A Makovecz-iskola számára az épületek elsősorban szimbólumhordozó DÍSZLETEK
Úgy tűnik, Ertsey Attila nem hazudott, a hivatalos adatok szerint valóban Sárkány Sándor a "projektvezető – vezető kreatív tervező", bár látni fogjuk, hogy a kertépítész csapattag is igen komoly előélettel rendelkezik Menóra- és Dávid-csillag "szittyásításban". Érdemes átfutni a projektvezető kivonatos szakmai önéletrajzát, amiből kiderül, hogy a marranótechnikát alkalmazó, menórát magyarnak hazudó terv főkreatívja-főkreálója elsősorban DÍSZLETTERVEZŐ:
SÁRKÁNY Sándor projektvezető – vezető kreatív tervező
Képzőművész, színházi rendező, díszlettervező, könyvillusztrátor 28 éve foglalkozik kreatív projektekkel. Pályafutását 21 évesen a Fiatal Képzőművészek Stúdiójában kezdte, és a Magyar Művészeti Alap tagja lett. Számos külföldi és hazai képzőművészeti kiállításon vett részt; filmjeivel nemzetközi fesztiválokon szerepelt sikeresen; 5 éven keresztül a Független Filmszövetség elnökségi tagja volt. 1998-tól 12 évig a Paál István Stúdiószínház alapító vezetője. Képzőművészeti Filmfesztivál: 1. díj, Határon túli színházak fesztiválja Kisvárda: Legjobb díszlettervező Néhány színpadi tervezői munka: Szatmárnémeti Színház: Gondnok; Janika Szabadka: Géza gyerek; Cseresznyéskert Bárka színház: Mulatság; Nehéz; Pál utcai fiúk Debreceni Színház: Zöld kígyó; LiliomMellesleg jellemző, hogy a határon túli magyarság kultúráját a színház terén éppúgy zsidó tudatiparosok tartják kézben, mint az anyaországban, nem utolsó sorban élve azzal a lehetőséggel, hogy hamis "ősi múltat", jelképvilágot hazudjanak a magyar közönségnek és elhitessék vele, hogy az az ő autentikus népi-nemzeti öröksége.
A Makovecz-féle álorganikus iskola alattomos tevékenységét felismerők egy cseppet sem lepődnek meg azon, hogy a menórás álmagyar pavilonterv projektvezetője és vezető "kreatív" tervezője nem is építész, hanem díszlettervező, hiszen a csapat tevékenysége ellen régóta az egyik legfőbb kritika, hogy nem érdeklik őket a megrendelők, építtetők praktikus igényei, mert számukra az épület elsősorban DÍSZLET, okkult szimbólumok hordozófelülete, a megrendelő pedig csak egy szükséges rossz. Akit jól lekussolnak, ha nagyon pampog, hogy ő ott lakni szeretne, meg misézni, vagy előadásokat tartani, stb. Ebben maga az "iskolateremtő" Mester, Makovecz ment a legmesszebbre, amit nagyon találóan vetett a szemére egy korábbi világkiállítási pavilon tervpályázatának korábban kisemmizett nyertese, Janáky István (akinek amúgy nyertes terve éppolyan elvarázsolt hülyeség volt, mint a mostani Malom-terv):
Építészfórum.hu: Levelek Árkádiából (Makovecz halála előtt 3 hónappal):
"(...) Azt írja, hogy Árkádiában építésznek indult díszlettervezők, úgynevezett szervesek ütötték fel a tanyájukat és munkálkodnak egyre erőszakosabban és egyre kártékonyabban. Persze, írja, az még nem baj, ha valaki színpadi háttereket tervez, hiszen ez az egyik tisztes foglalkozás a többi között. Ezek a jótétlelkek azonban a színfalakat épületekként értékesítik, ami viszont már kissé gyanús, de azért ügyességüket még talán arcátlan vagányságnak is fel lehet fogni. Így hát ez a kóklerség sem vethető a szemükre, hiszen ha vannak, akik hajlandók megvenni munkáikat, akkor áldják-vigyék. Sok mindenfélét árulnak a piacokon, a művészetek kirakodóvásárain, minden eladó, az ügyeskedők bármiből pénzt, meg karriert tudnak csinálni.
Idővel barátom levelei egyre borúsabbak lettek. Panaszolja, hogy mivel az említett díszletek ál-épületekként, nagyobb számban kerültek bele Árkádia építészeti terébe, a jó ízlésű, intelligens lakosság gyanút fogott és firtatni kezdte, hogy miféle dolgok is azok. Például, hogy nem űznek-e csúfot az építészet eredendő, ősi komolyságából, az architektúra sajátságos, filozofikus némaságából? Nem változtatják-e a beszédes hangtalanságot afféle efemer, trendi locsogássá?
A nevezett díszletmesterek stílusa az Árkádiában idegen expresszionizmusból, a zaklatott steineri formavilágból, a wagneri dölyfös hitregék képeiből és más, innen-onnan, például az ügyben vétlen Frank Lloyd Wright-tól és Gauditól, az ártatlan jugendstilből, a mit sem sejtő Scharoun-tól, meg a jó ég tudja még hány felől összeszedett alakzatok zűrzavaros elegye. Valahogy Kós Károly híre is eljutott hozzájuk, nekik pedig volt merszük a nevét hamis zászlójukra tűzni. Formaviláguk inkább például a Nibelung énekekhez, a walkürök lovaglásához, Wotan jeleneteihez, és hát főképpen a mindenféle felturbózott hősregéket megjelenítő képregény-ipar, a fantasy termékeihez, ilyesmikhez passzolhatna háttérként. A fantasyk az ős- és hőstörténeteket, a mítoszokat és regéket is a szórakoztató magazinok szintjén használják fel. Mivel a nagyon régi történelmi korok tárgyi emlékanyaga meglehetősen ritka, igencsak alkalmasak arra, hogy a boszorkányos rajzolók ábrázolásaikban bevethessék képzelőerejüket a saját maguk és a kiadók jól felfogott anyagi érdekei szerint. - Nos, ezt füllentik az árkádiai díszítőművészek tiszta forrásnak! - De talán még ez is bocsánatos, írja kollégám engedékenyen, mert a különféle művészeteknek és magyarázataiknak tere a világban mértéktelenül tágas és szabad lett, és ez már Árkádiában is így van.
Itt aztán nagyon keserűvé vált a mesés országból érkezett levelek hangja. A baj az, írja a barát, hogy a szóban forgó sztájlisztok nagyon ügyesen, felettébb agresszíven és hatékonyan, a sok szál közé kétes értékű közéletieket is beleszőve hálójukba, úgy hirdetik színpadi irályukat, mint Árkádia saját és egyetemes építészetének hű folytatását. Amely ama tisztának mondott forrásból táplálkozik! Mintha művészetük a nemzet archaikus, ösztönös, réges-régi eredetű formakincsére épülne, amelyet varázslókként, vagyis sámánokként ők keltenek életre. És mint ilyent, az árkádiai emberek kötelesek volnának építészeti modorukat a legbensőbb sajátjuknak tekinteni, a hazaárulás vétkét elkerülendő. – Az egyik legutóbbi levélben az áll, hogy e szemtelen szemfényvesztés most már nagyon szembeszökő.A sértett Janáky István persze a szélhámos ál-őshagyományi giccs-díszletgyártás nagyon találó leleplezése mellett egy szót sem szólt judaista szimbólumok ősi magyar örökségnek álcázásáról, azzá hazudásáról, de ez a polkorrekt terror korában akkor is érthető volt tőle, ha egyébként felismerte. (Nem tudom, hogy mi volt a viszonya a kérdéshez.)
Hogy Makovecz Imre, a fentiekben jól leleplezett szélhámos (és szélsőségesen filoszemita) szektaguru csak egy gyűlölt, pokolba kívánt nyűgnek érezte, hogy perverz szinpadi díszleteit épületeknek kell álcáznia, vagyis csak álépítész volt, azt a saját őszinte vallomásából tudjuk (egy munkatársa visszaemlékezése szerint):
Makovecz Imre - és a hétköznapok
"(...) a Makonában akkor készült a Kékszakállú díszletterve (napirenden voltak annak megvalósíthatósági, szállíthatósági korlátai (zsinórpadlás) - emlékszem Makovecz egy örömteli felkiáltására: "Gyerekek, itt mindent lehet! Nincs szerkezet, nincs statika!"). Az ekkori és ezutáni épületeken megjelenő szimbolikus nyelv, a megidézett homlokzatrészletek, az egyes építészeti elemek halmozása (Sevilla), azok lényszerű megjelenítése (Stephaneum, Siófok), a kiállítás- vagy erősen szimbolikus-szakrális tartalmú épületek (Sevilla, Kakasd) az iménti élménnyel és asszociációval felkínálnak a „szimbolikus térhasználat” mellé egy másik szót is: díszlet."
A lényeg, hogy Makovecz épületei azért sem funkcionálisak, illetve elsősorban azért nem azok, mert őt az építészi munka egyáltalán nem érdekelte. Mint a "Makovecz ifjú négerei" c. bejegyzésből tudjuk, élete kb. utolsó harminc évében lényegében nem is végzett ilyen munkát, az építész-feladatokat tanítványaival végeztette el, ő az okkult szimbólumok rajzolásának szentelhette magát. Köztük judaista szimbólumokénak, így kiemelten MENÓRÁKénak is... (Jellemző, hogy az önleleplező vallomás a Kékszakállú díszletének tervezgetése közben kiáltódott ki, mely sztorinak ugyanaz a kabbali forrása, mint a sevillai pavilonnak, a hét mennyei palota kapuját megnyitó vándor misztikus útját elbeszélő Hekhalot-irodalom.)
Az álorganikus iskola e legrosszabb, álépítészi-díszlettervezői hagyományát jeleníti meg a milánói pavilon terve is, ahol a lényeg a Menóra, a kiállítási funkció és a hordozófelület épület-jellege csak egy szükséges rossz.
Marranó boszorkány rontása a Székelyföldön
Hogy a díszlet-építményen szereplő jel valóban Menóra, azt végleg bizonyítja a főtervezői hármas harmadik tagja, a marranizmus mágiáját, (átverését) különösen álnokul és perverzül használó tájépítész:
HERCZEG Ágnes dr. CSC, vezető táj- és kertépítész tervező
Okleveles táj- és kertépítész: 1984 – Budapesti Kertészeti Egyetem, Táj- és Kertépítészeti Szak 2003 – A mezőgazdasági tudományok kandidátusa, 1985 óta egyetemi oktató; ill. civil, önkéntes szakmai tevékenységet végez. 1995-től rendszeres résztvevője tájépítész-, kertteremtő- és egyéb ökológiai témájú kiállításoknak. Számos szakmai cikk, könyv szerzője, szerkesztője, fordítója, kiadója. Szakmai díjak: Pro Natura Díj (Környezetvédelmi és Területfejlesztési Minisztérium) 1994 Henry Ford Kulturális Örökségért Díj (Henry Ford Alapítvány) 1998 Kós Károly Díj (Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium) 1998 Nemzetközi Torsenlorenzo díj, tájépítészeti díj ezüst fokozata, Olaszország 2011 Néhány jelentős munka: Tihanyi Bencés Apátság kertépítészeti tervei – 1996/2006 Csíkszereda, Mikóvár kertépítészeti tervei 2006/2008 Egri érseki palota kertépítészeti tervei 2012/13 Településkép, közterület megújítási projektek Balatonfüred történelmi városmag- Gyógy-tér engedélyezési és kiviteli terv 2007/2008 Tihany Legenda-projekt kertépítészeti tervei 2006/2014 Régiófejlesztési projektek, természetvédelmi tervek Csopak, Balaton-felvidéki Nemzeti Park központja, bemutató tájkert 2002Korábbi, "A HármaSHALOM "organikus" ötödik hadoszlopa" c. bejegyzésemben már kitértem a Makovecz-szekta judaista szimbólumhasználatára, melynek legperverzebb példáit a Székelyföldön, azon belül is a magyarság szakrális helyszínén, Csíksomolyón követték el. A csíksomlyói "Barátok feredője és zarándokkert" különféle létesítményeibe rejtett judaista-kabbalista szimbólumokat a legalantasabb módon hazudták magyar, keresztény jelképeknek. Ezzel a tragikus és káros székelyföldi zsidózó hagyományt is felújították valamiképpen, de egyelőre a marranó-technika alkalmazásával, a résztvevőket nyíltan nem beavatva. A fürdőrekonstrukciót irányító fő tervező nem más volt, mint Herczeg Ágnes, aki olyan jól odamelegedett már, hogy a menórák és Dávid-csillagok szorgalmas telepítését 2001 óta a Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredai kara vendégprofesszori székéből irányíthatja!
Menóra és menhir Csíksomlyón |
Vándoriskola: Fürdőépítő kalákák a Székelyföldön
"A kaláka nem titkolt célja, hogy a közös tervezési, építési munka során falubéli, régióbeli, és magyarországi résztvevők együtt és egymástól megtanulják, hogy hogyan lehet saját erőből, összefogással újjá teremteni azokat az örökségeket, amelyeket őseink ránk hagyományoztak. " (Herczeg Ágnes)Értsd: hogyan lehet olyan "örökséget" KREÁLNI a magyarságnak, melyet zsidó-kabbalista őseik a marranó Herczeg Ágnesekre hagyományoztak...
Barátok feredője és zarándokkert – Fény pavilon, Csíksomlyó |
Vándoriskola: 2006: Kaláka Csíksomlyón
Csíksomlyón az egykori Barátok Feredőjének és környezetének az újraélesztése volt a cél. A területet két részre osztja egy kis patak, így a testi és lelki épülésre szolgáló helyeket is kettéválasztottuk. A bal parton épült a gyógyvizes fürdő, a lábáztató medence, valamint megújult a borvízforrás. A jobb parton imádságoskert készült, ahol a keresztutakhoz hasonlóan a rózsafüzér imádságot lehet végigmondani. A főbejárat építményeitől indulva pedig az imádság három fajtája is elkülöníthető (Életfa- feltámadás: Dicsőséges olvasó; Napóra- árnyék- kereszthalál: Fájdalmas olvasó; Holdóra- születő fény- Betlehem: Örvendetes olvasó) Az érkezőket információs építmény fogadja, ahol a területről és a megépült építményekről olvashatnak tájékoztatót.
HOLDÓRA
Isten fényessége Márián keresztül Krisztusban megtestesülve érkezik a földre. Krisztus születése, a fény győzedelmeskedése a sötétség felett. A holdóra feladata, hogy minden látogatót erre az egy mondatra ráébressze. A fény minden nap délelőtt 11 és délután 3 óra között a holdóra padozatára esik. Az árnyékolt felületen a csillagos égbolt jelenik meg közepén a holddal, a betlehemi titokzatos éjszakát idézve. A születő fénynyalábot mindenkor a középen elhelyezett korong módosítja, amelybe Mária neve van írva. Legmagasabb napálláskor pedig ezen a ponton is átsüt a nap.
NAPÓRA
Krisztus kereszthalála. A Mestert a Golgota végtelen kiszolgáltatottságáig, és gyötrelméig a tanítványok közül egyedül János apostol követi. Az ő végső kitartására és hűségére emlékeztet mindenkit a napóra. A padozatba székely rovásírással rótt 12 apostolnév közül János helyezkedik el legközelebb a középponthoz. Az Ő neve találkozik minden nap du. 3 óra körül (a kereszthalál időpontjában) a Krisztust formáló sziklatömb árnyékával.
Hittan-oktatási segédeszköz a Hitgyülinél - te a szemednek hiszel, nem Németh Sándornak??? |
www.nemethsandor.hu : Barátság Izraellel |
A judaista-kabbalista tartalom kereszténynek hazudása módszerét mindenki ismeri a Hit Gyülekezetétől és világszerte, főleg az USA területén működő "keresztény cionista" szekta-társaitól, de az ezeket őszintén megvető magyar hazafias közönség jókora része, bizonyára zöme lelkesen elfogadja a Makovecz Imre által alapított álorganikus építészmaffia (és tájépítész, díszlettervező, stb, segítői) marranó hazugságát, hogy Izrael jelképei magyarok és/vagy keresztények. Most is sokan veszik e körből védelmükbe a milánói pavilontervet, hiszen a ballib sajtóban "ütik a mieinket", szidják az "ősi szittya jelképvilágát", akkor ott a helyünk a barikádon kokárdával a mellünkön, hogy megvédjük... Működik a marranó mágia.
A csíksomlyói okkult és zsidó-kabbalista jelképek keresztény szimbolikának álcázásáról a "Hórusz Kora - Makovecz, az építészet Lady Gagája" c. bejegyzésben is volt szó.
22 megjegyzés:
Nagyon fontos írás. Mert lehet a menórát és a többi szimbólumot ősi magyar jelképként lopottnak tekinteni (szerintem ez sem igaz!), de amíg zs-k promótálják, addig biztos, hogy nem az ősmagyarságot képviselik. Általában is, inkább arra gondolok, van egy trend, ami megpróbál összemosni. Összemossák a magyarságot a zsidósággal több szinten. Komoróczy már felvetette úgy emlékszem, hogy a zs-k előbb voltak itt, mint a magyarok, létezik az Árpád zs volt teória is, most a szimbólumokkal van ugyenez. És ne felejtsük, hogy rengeteg túlélő zs is magyar. Ezek az új honfoglalás útépítői, kell valami ideológia úgy látszik, és mire eljön az idő, a szimbólumok is úgy épülnek be a köztudatba, hogy a magyar észre sem veszi, kik uralkodnak felette. Nemrég beleolvastam Herzl Tivadar munkájába, döbbenetes, ahogy az ingatlanok és földek felvásárlásának szükségességéről beszél, mintha ma lenne. És felvetődött akkor más terület is, mint Palesztina, Argentína, Uganda rövid ideig, tehát ne legyintsünk rá, mint összeesküvéselméletre. Lehet, hogy ez is része a "szoktatásnak". Meg a tesztelésnek: észreveszi-e a magyar, kik uralkodnak rajta, milyen irányba viszik a gondolkodását? Az ősmagyar (délibábos) nyelvészkedés gnosztikus irányba is ennek része.
Érdekes és egyszer körbe lehetne járni, hogy a menórások, a gnosztikusok a fenntarthatóság vagy zöld témát is mennyire eluralták. Ha csak hazai példákat nézünk, ott az LMP, az a párt, amelyik faji alapon működik. Ők sajátítják ki a zöld vonalat. A másik, ami közvetlenül kötődik ehhez a poszthoz, az Élőlánc, élén többek között a steinerista, makoveczes Ertseyvel, a mostani menórás díszlet tervezőjével, vagy a kishantosi Ács Sándornéval, aki szintén kiválasztott. Velük állt össze Ángyán is, aki pedig nem az. Máig nem tudtam megfejteni Ángyánt, mert idiótának nem látszik, tisztességes embernek viszont igen.
Látszólag ellentmondás, hogy jó ügyért harcolnak, legalábbis a felszínen. Ha a kishantost vagy a földügyet nézzük, az egyik oldalon látszólag a magyar földet védők, akik viszont jelentős háttérhatalmi kötődéseket mutatnak (lmp, grínpísz, de maga az Élőlánc is, vagy akik Ángyán körül vannak, hisz beszpéltünk már Éliás Ádámról és a többiekről), a másik oldalon a magyar oligarchák, maffiózók. Úgy érzem, van egy láncszem, ami a mezei szemlélőnek kimarad, ezért nem tudja megérteni a történéseket. Csaba, neked van ötleted?
(Lehet, hogy Ertsey pont azért határolódik el a saját művétől, nehogy zöldvonalon elveszítse az arcát. A magyar földet és fenntarthatóságot megmentő gnosztikus?)
Nem véletlenül említettem itt is az Ökotárs zs és b(...zi) vezetőit. Már írtam a zöld szféra háttérhatalmi eluralásáról az Olajcsúcson.
Jó, de akkor például Kishantos és a fideszes oligarchák szembenállása micsoda? Ha a csúcson mégis összeér az okkult alvilág, mindkettőnél kimutatható ugyanaz az ideológia. Nekem elég valódinak látszik a harc, és ha a hátteret nem nézzük, akkor a kishantosiaknak adnék igazat, de lehet, hogy ez is megtévesztés. Megvédik a földet, vagy feladják, de a legvégén mégis ugyanabba a kézbe kerül.
Kishantosról TALÁN ez az igazság (mármint Fideszes oldalról):
http://polgarda.blog.hu/2013/11/25/az_igazsag_kishantosrol
Kishantosról TALÁN ez az igazság (mármint Fideszes oldalról):
http://polgarda.blog.hu/2013/11/25/az_igazsag_kishantosrol
Kishantos ügyében nem igazaodok el, simán lehet, hogy ennek a linkelt cikknek is van igazsága. Hogy zsidólobbi áll mögötte, azt látjuk, de az a Fidesz mögött is áll. Viszont különféle országrészekből hallok ismerőseimtől, volt fidesz-szavazóktól olyan sztorikat, amik egy tipikus egypárti mamelukrendszer gátlástalan és esztelen nyomulását jelzik, hányat fialt a kocával és harácsolással. Mit lehet arra mondani, hogy Áder felavatja a Jászságban Kövér Laca lovasszobrát???
http://444.hu/2014/05/31/kover-laszlora-hasonlito-lehel-vezer-szobrot-adott-at-ader-janos/
Nyomós oka van annak hogy az idegenek miért is akarnak magyarnak látszani, magyarul beszélni és miért is akarják maguknak a magyarok földjét - valójában. Mert nem csak azért, sőt egyáltalán nem azért amiért sokan gondolják. Pontosan tudják hogy a magyar az ősnép és a magyar az ősi mágikus nyelv. A Kárpát medence pedig egyfajta menedék, Noé bárkája ahol - persze valódi magyar lélekminőségűvé válva és csakis így - át lehet vészelni a precessziós korszakváltás megpróbáltatásait. Méghozzá testileg-lelkileg egyaránt. Egyébként meg nagy a valószínűsége a "levesbe-menetelnek".
A magyar skorpió lényegű mérlegelő nyilas - vagyis kentaur/centaur/10-es úr/nő/. Mint ilyen képes megjárni a földi poklot és onnan főnix-madarként feltámadni amikor kell. A poklot természetesen csakis és kizárólag "BirKa sEnki-ként" lehet megjárni. A birka szavunk eredeti jelentése: Ká-t bíró vagyis Kígyótartó. Kígyótartó ember az aki önmagában nem csak egyensúlyt de "korszakváltó rendet" is tud teremteni - vagyis minden visszahúzó alacsony rezgésű dolgot át tud alakítani magas rezgésű aranykorivá. És persze uralja is a "kígyót" vagyis a csakra-rendszerét az un. kundalinit. A magyart a "gólya hozta" tehát repülni tudó gólya-madár, égi eredetű madar-ember - a zsidó ezért is mondja gój/á/nak. Önmagától, mint nem égi eredetűtől megkülönböztetendő. Először csak az égi madár-emberek/magyar-emberek voltak a Földön. Az un. zsidók története még önmaguk szerint is csak 6000 éves. A magyar befogadó típus a zsidó kirekesztő típus - ez jól lemérhető a zsidók kasztszerű faji elkülönülésén is. Az "Égi DNS" mindig is überelte a földit vagy a klónozottat. Ezért is a belterjes gettószerűen különváló kibucos-lakónegyedes életmód - félve a keveredéstől és az úgymond "kiválasztottas" identitás elvesztésétől. Tehát semmi sem véletlen és persze szinte semmi sem az aminek látszik. Az országfoglalók végülis - mivel belül magyarrá átváltozni már nem tudnak - a megváltásra várnak méghozzá a Messiás illetve a valódi magyarok részéről. Mivel a Messiás jelentése mess/z/i ás-ó. Olyan madár/magyar-ember aki messzi a tudatalattijában ás, akinek már kinyílt a 3. spirituális "égi" szeme. DE természetesen mindenki csak önmagát tudja "megváltani". Még a magyar sem tud segíteni ha az egyén nem tesz meg mindent önMAGáért. A belső rezgése megemeléséért a szeretetelvűség útján. Tehát a magyar - az aranykorba menő - nem véletlenül "BirKa Enki és Ninhurszag" - Bárány szelídségű Jézusi karakter és de facto már nincs országa sem a végidőben - mert azt az országfoglaló idegenek már régen elfoglalták. Ne akarjunk "valakik" lenni a pokolba vezető sugárúton amikor "senkiként" a földi aranykorba vagy még feljebb magasabb rezgés-kiterjedésű "paradicsomi" tartományokba is mehetünk.
Kedves Kerion, az általad igen szemléletesen bemutatott hazai gnosztikus jellegű nézetrendszer jónéhány meghatározó eleme valójában a judaista-kabbalista kultúra alapkoncepcióinak átvétele. Kapásból az Ígéret Földje és A Teremtés Nyelve ilyenek. Akabbalisták koncepciója volt már a katár kor táján, hogy a héber nyelv a teremtés nyelve és szköze. Később főleg szabadkőműves okkultisták átvették ezt tőlük, mindenki a saját nyelvére, pl. a 17. században jelent meg az elmélet, hogy a svéd a teremtés nyelve. De megvan az elmélet szlovén változatban is, és mint látjuk, magyarban is.
"Kerion"-ra kiválóan reagáltál. Én csak kiegészítem egy tanítással, ami talán arra is példa, hogy a személyek és irányzatok nem fehérek vagy feketék. A közölt mondanivaló vizsgálandó meg... (no meg összegzésképpen a gyümölcsök).
"A horoszkóp és az asztrológia félrevezeti az embereket. Isten egy személy, nem része a természetnek, nem függ a természettől, azonban a természet függ Istentől. A sorsunkat nem a természet, nem a csillagok állása, mozgása határozza meg, hanem a mindenható Isten. Éppen ezért nem az asztrológiából vagy a horoszkópokból kell tájékozódni a jövőre vonatkozóan, hanem – ahogy a Biblia mondja – Isten, amit akar tudatni, azt kijelenti. Prófétákon keresztül számos jövőre vonatkozó állítást tartalmaz a Biblia. Gyakran Isten Szelleme személyes módon is megmutatja az embereknek a jövőjüket, és fel is készíti őket. Van, hogy a prófétáknak pontos információt is ad Isten a jövőre vonatkozóan, de egy átlag hívőt úgy készít fel, hogy a szívét és lelkét békesség által vezeti a Szent Szellem. Isten körülményeken keresztül is vezeti az embert, ha rossz irányba mennek, nagyon nyugtalanná teszi a szívüket és a lelküket. Ekkor az ember elkezdi keresni, hogy mitől nyugtalan, miért van akkora szorongás, félelem a lelkében, Isten pedig megmutatja: azért, mert rossz irányba halad. Az életirányán változtatni kell, és utána kiderül, hogy miért. Ezért semmiféleképpen nem ajánljuk – nemhogy nem ajánljuk, a Biblia kifejezetten tiltja – az asztrológiával és a horoszkóppal való foglalkozást. Ez jövendőmondás, és azt mondja Isten, hogy ez utálatos bűn. Ilyenek miatt űzte ki Isten a kananeus népeket Izrael fiai elől, és azt mondta nekik, hogy ha ezeket a dolgokat cselekszik, ők is el fogják veszíteni a földet. Sajnálatos módon Izrael fiai ezt a figyelmeztetést figyelmen kívül hagyták, és a diaszpórának, a szétszóratásnak pontosan ez volt az egyik oka, hogy belekeveredtek az okkultizmusba." (Németh Sándor)
Ha jól tudom, ezt egyes középkori teológusok úgy fogalmazták meg, hogy a döglött kutya szájából is folyhat az Élet Vize... :-)
Zubreczki Dávid újabb reklámban részesítette Ördögűzőmet, ezúttal az Indexen: http://index.hu/mindekozben/poszt/2014/06/02/mondanunk_sem_kell_satanista-zsido_osszeeskuves_miatt_lesz_ilyen_a_vilagkiallitas_pavilonja/
Köszönöm, kedves Dávid, Önre mindig lehet számítani! Lassan megérdemel egy Zsubruvkát! :-) (Viszonzásul reklámozzam én is az Indexet??? :-) )
A magyarok és persze a felmenőik semmit sem vettek át a zsidóktól vagy a magukat zsidónak nevezettektől. Azon egyszerű oknál fogva hogy zsidók még csak nem is léteztek amikor a magyarok és a "dolgaik" már régen megvoltak. Tehát a zsidók vettek át szinte mindent a magyaroktól azok őseitől. Emellett szemet kell hogy szúrjon az is hogy valami titokzatos oknál fogva a zsidó az aki mindig magyar akar lenni - a magyar viszont még véletlenül sem akar zsidó lenni. Pláne nem akarja - galíciai módra beszivárogva - elfoglalni Izraelt és annak lakosságát minden szempontból maga alá gyűrni.
Érdekes hogy egy fentebbi kommentnél a hitgyülis Németh Sándor az etalon olyannyira hogy a "kioktató idézet" is tőle való. És ez persze nem veri ki a biztosítékot - arra nincs semmilyen negatív reagálás. Egyébként a mostani precessziós korszakváltáskor éppen hogy minden egyre jobban "fehér és fekete". Egyszerűen azért mert végidei tabula rasa, Szét/h/-választás van.
Az un. fehér magyarok ősi elnevezés azokra vonatkozott eredetileg akik még úgymond az "életüket halják". A fekete magyarok pedig azok voltak akik már ezt az állapotot meghaladva a halálukat élték. Vagyis megjárva a földi poklot meghaltak majd még ugyanabban a testben főnix-madarként feltámadtak - immár egy következő korszakra. Tehát a magyar/magyar lélekminőségű ember most a hal ál/ál hal//Halak korszakbeli vaskor-végi ál voltát éli meg mert legbelül voltaképpen már aranykor-eleji vízöntő.
A fényben önmagában - ami az illúzióban persze csak hamis csillogás - nem lehet érzékelni és értékelni a valódi fényességet. Ahhoz először - fehér magyarból fekete magyarrá válva - alá kell merülni a sötétségbe. Méghozzá a minden szempontból való "senkiség" állapotába. A hamis fényen felül-emelkedve immár a valós sötétség pokoli labirintusában aztán jól meg kell ragadni Ariadne/a bennünk lévő Isteni Szikra vezérfonalát. Mert csak azzal lehet kijutni a valódi világosságra/fényre - a már nem illuzórikusra ami még a környezetünkben mindenhol ott van. Ezt a folyamatot a szabadkőművesek is pontosan ismerik és néha meg is jelenítik: lásd Neo átalakulását a Mátrix című filmben - amikor a teste fokozatosan belemerül a "feketeségbe" mielőtt megvilágosodik.
A TerEmTő - 1Tő-ről fakadó Tér-rezonancia Em-elő - önmagával és a világgal tökéletes egyensúlyban van miközben az úgymond "jót és rosszat" is uralja. A hullámrezgést növelve például légiesíti, csökkentve szilárdítja az anyagot, folyamatosan teremt és megszüntet - feloldja vagy éppen kiszélesíti az érzékszervi illúziót. Mivel az Teremtő-i Szikra minden emberben ott van - elvileg és persze gyakorlatilag is - az ember is képes a rezgésnövelésre-csökkentésre/átalakulásra-átalakításra. Önmagán belül mindenképp.
Tehát 1/EGY un. "STN" van csak - az adott szilárd mássalhangzós-keret-tartalommal. A változó magánhangzós kiegészítést ehhez már a gyarló ember teszi hozzá és alakít ki az STN-ből őSTeN-t és SáTáN-t magának jobbára félelemből vagy 6almi célból mások megfélemlítése céljából. A TEREMTŐ EGY-ség felosztása Istenné és Sátánná kizárólagosan az ember műve - emberi illúzió csupán. Végső soron a "jó és rossz" is illúzió ami a dolgokat uralni nem-tudásból fakad és amit persze az egyén - feltámadásáig - valóságosnak él meg.
Tehát semmi értelme az ellen-menetelnek sem a jó sem a rossz vagy gonosz égisze alatt - mert ezeket a dolgokat mind egy szálig uralni kell. Először önmagunkban majd a környezetünkben. Ha valami nem tetszik akkor azt meg kell haladni, azon felül kell tudni emelkedni, figyelembe sem kell venni. Az ellen-menetelekkel magától a Teremtőtől/Teremtéstől csak távolodni és alacsonyabb szintre jutni lehet. Az alacsonyabb szinten rezgőnek ez is a célja - magához, az ő szintjére lehúzni a nála magasabban rezgőt, a nála szeretet-elvűbbet. Hogy nehogy véletlenül megtáltosodjon - ha már ő nem tud.
Ertsey mentegetőzése
http://epiteszforum.hu/ertsey-attila-valasza-a-milanoi-vilagkiallitas-magyar-pavilonja-koruli-vitahoz1
Köszönöm! Ebből bejegyzés lesz...
:-)
félmondatos, semmitmondó blablák, mint Ekler Makovecz kritikájánál, hogy az „organikus az nem csak olyan, hogy”
ez még az eredetinél is rosszabb lett:
http://tarsas2010.blog.hu/2014/05/29/bauhaus_mesterhazak_mai_atertelmezesben#more6230119
Valahol linkeltek olyan hírt, hogy az iraki foglyokat amerikai börtönőreik hevi metál, vagy ilyesmi zenével kínozták. 24 óra nagy hangerővel néha őrületet okoz. Ezek a Bauhaus-épületek is alkalmasak kegyetlen kínzás céljára...
T. Blogger!
Szerényen és halkan csak annyit kérdeznék:
ORVOS LÁTOTT MÁR?
ÉS ÜGYVÉD?
Nos, már mások is kérdezték az utóbbit és persze gondolkoztam is rajta. Tudom, mennyire nem "igazság"szolgáltatásról szól a rendszer, de egy per, minden várható hátrányos következményével együtt nagyon hatásos reklámja lehetne excentrikus elméletemnek...
Ne mulaszd el meglátni a fényt. A pénz, a hatalom, a hírnév és a gazdagság egy szempillantás alatt az Ön címévé válik. Ha érdekel, hogy csatlakozzon az illuminátus testvériséghez, az online beavatáshoz, bárhol is van. Semmilyen távolság nem befolyásolhatja Baphometünk munkáját. mondj igent az álmaidra. Üdv Baphomet..
1. Pénzjutalom
2. Egy új elegáns álomautó
3. Új ház bármely választott országban.
4. Egy hónapos nyaralás (teljesen fizetett) álmai turisztikai célpontjához.
5. Befolyásolja márkáját/vállalkozását világszerte
6. Védelem minden elnyomó ellen
7. Teljes életmódváltás
8. Belépés a Bohemian Grove-ba
9. Időpont lefoglalása országa legjobb vezetőivel és hírességeivel.
10. 550 ezer dollár az új élet megkezdéséhez.
Vegye fel velünk a kapcsolatot most e-mailben: illuminatiworldwideorder@gmail.com
vagy WhatsApp a +15082726801 telefonszámon
https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
Megjegyzés küldése